Artykuł
KTO MA OBOWIĄZEK ZŁOŻYĆ DEKLARACJĘ?
Od 1 lipca 2013 r. właściciele i współwłaściciele oraz zarządcy nieruchomości są obowiązani złożyć i zmieniać na bieżąco deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
W przypadku współwłasności deklarację wypełnia osobno każdy ze współwłaścicieli, dotyczy to również małżonków.
TERMIN ZŁOŻENIA DEKLARACJI
W Gminie Suraż pierwszą deklarację należało złożyć do 20 czerwca 2013 r.
Nowi mieszkańcy domów jednorodzinnych - w terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca
Zmiany deklaracji, na tym samym formularzu, należy dokonywać w terminie 14 dni od dnia nastąpienia zmiany. Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zmienionej wysokości uiszcza się za miesiąc, w którym nastąpiła zmiana.
JAK ZŁOŻYĆ DEKLARACJĘ?
Deklaracja jest bardzo prosta i krótka – wystarczy ją wypełnić, podpisać i złożyć w Urzędzie Miejskim w Surażu przy ul. 11 Listopada 16, Referat Budownictwa Informatyki i Gospodarki Komunalnej pokój nr 6. Deklarację można również wysłać pocztą lub wypełnić on-line poprzez platformę e-PUAP. Formularze deklaracji dostępne są w Referacie Budownictwa Informatyki i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Surażu oraz na stronie internetowej.
Deklaracja
Dodatkowych informacji udziela:
Urszula Krasowska, Małgorzata Zawada, Łukasz Laskowski
tel. 85 6503 597
mail: umsuraz@zetobi.com.pl